Damian Berent

Absolwent kierunku Psychologia na specjalnościach: Psychologia Rozwojowa, Wychowawcza i Rodziny oraz Psychologia Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych, oligofrenopedagog. Obecnie w trakcie szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej w CTPB oraz terapii behawioralnej w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej w Krakowie. Doświadczenie zdobywał przede wszystkim w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, w Ośrodkach Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczych prowadzonych przez PSONI. Aktualnie pracuje w Szkole Podstawowej nr 6 dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju (autyzm, zespół Aspergera) w Warszawie, prowadzi zajęcia z TUS w poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Pracuje w oparciu o podejście poznawczo-behawioralne.

Agnieszka Chudzyńska

Dyplomowany psycholog kliniczny, psycholog sportu, psychotraumatolog (w trakcie certyfikacji). Prowadzi diagnozę psychologiczną, konsultacje, psychoedukację, terapię w nurcie TSR (Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach) oraz interwencję kryzysową i terapię dorosłych, młodzieży, dzieci po traumie.
Jest certyfikowanym trenerem  drugiego stopnia (edukatorem) Treningu Zastępowania Agresji oraz Treningu Umiejętności Społecznych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla profesjonalistów (funkcjonariusze Służby Więziennej, Ministerstwa Obrony Narodowej, nauczyciele, psycholodzy, pedagodzy, kuratorzy sądowi i społeczni, pracownicy socjalni) w zakresie umiejętności społecznych (Trening Umiejętności Społecznych), radzenia sobie z własnymi i cudzymi emocjami (Trening Zastępowania Agresji), motywacji, wypalenia zawodowego (Wsparcie i Motywacja), radzenia sobie ze stresem (Pokonać stres), zarządzania zasobami.

Sylwia Sitkowska

Założycielka Przystani Psychologicznej, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej z zakresu psychologii klinicznej, w toku studiów brała udział w rocznym programie "Ułatwiamy życie z nadpobudliwością" oraz w rocznym szkoleniu trenerskim prowadzonym przez Laboratorium Psychoedukacji. Pisze doktorat na temat par w terapii.

Ukończyła podyplomowy Kurs Pomocy Psychologicznej w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA, obecnie przygotowuje się do egzaminu końcowego 4-letnich podyplomowych studiów z zakresu psychoterapii w Centrum CBT w Szkole Terapii Poznawczo-Behawioralnej (Cognitive Behavioral Therapy). Staż odbyła na oddziale ogólno-psychiatrycznym w Szpitalu Drewnica w Ząbkach.

W pracy terapeutycznej stosuje podejście poznawczo-behawioralne. Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.

Edyta Witkowska

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Psychologia oraz Pedagogika Rewalidacyjna. Absolwentka Kolegium Nauczycielskiego na kierunku Pedagogika Specjalna - Oligofrenopedagogika i Nauczanie Zintegrowane Upośledzonych Umysłowo w Stopniu Lekkim. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Wczesnej Interwencji oraz Wczesnego Wspomagania rozwoju w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi, Surdopedagogiki oraz Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej w Wyższej Szkole Gospodarki Krajowej w Kutnie. 

Ukończyła wiele kursów doskonalących, w tym między innymi Trzystopniowy Kurs Terapii Behawioralnej w Centrum Terapii Behawioralnej w Gliwicach, Praca z Osobami Przejawiającymi Zachowania Trudne na podstawie Stosowanej Analizy Zachowania, Rozwijanie Umiejętności Społecznych u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej w Krakowie. Ukończyła szkolenie PECS – The Picture Exchange Communication System, oraz trzy stopnie języka migowego dla nauczycieli, umożliwiające wprowadzanie i porozumiewanie się komunikacją alternatywną. Ukończyła także szkolenie pierwszego stopnia w zakresie Integracji Sensorycznej, oraz kurs z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne pierwszego stopnia.

Obecnie w trakcie studiów Terapii Poznawczo – Behawioralnej Osób Dorosłych w Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej w Warszawie.